alam berwarna indah itulah warna-warna kehidupan insani

alam berwarna indah itulah warna-warna kehidupan insani

Isnin, 30 April 2012

the end~~~

Bismillahhirrahmannirrahim

Ya ALLAH, berikanlah hidayah dan petunjuk kepada kami, sesungguhnya, ia adalah milikmu, dan sangat beruntunglah kami untuk mendapatkan hidayah serta petunjuk dariMu..

ahha..baru sempat nak jenguk blog ni..lama dah tak masuk or singgah ke blog ni..maksudnya..lama juga tak meninjau blog2 yang ada dalam senarai...kan...bukan apa..nak kata busy tak juga sebenarnya..tapi, dari awal lagi dah struggle for sesuatu work and duty..sampai hujung bulan...baru lah terasa lenguh dan letih yang tersangat2...ALLAHUAKHBAR this month, nothing was happen that i can told u alls..semua dalam perancagan yang terbaik.. for the last week of april..banyak sangat seminar and forum...hihihi..tapi tak lah pergi ke semuanya tu.. yg sempat saya pegi is Breast Cancer Awareness Campaign...erm..not bad..dapatlah knowledge baru...tapi saya terkilan sikit...untuk ke hari itu, saya dgn kawan dah plan untuk pergi sama2...but, in a last minit, mereka meng'cancel'kan...so..sebab saya dah bersiap, then i just get my way...melangkah dengan penuh keletihan..dalam hati dan otak fikir yang bukan2...'kalau aku pengsan sapalah yang nak angkat aku ni.' ya allah, masa tu saya memang letih sangat sangat letih dan tak larat...tapi saya gagahkan juga kaki menapak...janji kan...dan selepas itu..kesannya, i got fever...baru la merasa semula demam setelah lama tak demam macam tu...masa tu semua perasaan ada...paling penting...nak balik rumah..demam sampai home sick...btw..alhamdulillah..antibodi dan imun saya kuat...saya demam sekejap je..gigil2 sekejap then after that, saya dah ok...tapi kesan2nya masih terasa...biasalah...bak kata orang2 lama, demam kura-kura...ngee..heee..mungkin penat sangat..yelah dari hari jumaat sampai jumaatnya lagi non-stop aktiviti saja...mungkin juga demam rindu~~~ekekeke~jiwang ye cik nuzamd, ish ish ish

this coming month..May..Mei..

'Ya allah, ampunkanlah dosa-dosa kami dan berikan kemmudahan kepada kami menghadapi hari_mu yang benar

' words of today
jangan biarkan diri anda menjatuhkan harapan dan impian orang lain dan jangan biarkan harapan dan imppian anda dijatuhkan oleh orang lain..keep in touch selalu dan saling membantu...GOOD to be GOOD ok..chil..i/ALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan